Leveringsalternativ:
Vi nytter Posten/Bring og HeltHjem som transportør. I noen tilfeller kan PostNord velges/benyttes.
Vi benytter hovedsakelig to ulike pakkeprodukt alt etter vekt:
- Hjemlevering Posten/Bring: Pakker under 4 kilo blir som regel sendt som "Pakke i postkassen"
Om pakken ikke får plass i postkassen, så vil den enten bli hengt i en pose på døren eller bli videresendt til et utleveringssted. - Utleveringssted: Pakker over 4 kilo sendes uansett som Pakke til hentested (Servicepakke).
Du kan velge dette alternativet selv med bare 1 vare i ordren, samt du kan velge hvilket utleveringssted du ønsker vi skal sende pakken til. - Hjemlevering HeltHjem: Dette alternativet har portotillegg på kr 65,- uansett ordresum og antall pakker vi leverer ordren i. Dersom HeltHjem ikke kan levere på din adresse, blir pakken overlevert annen transportør, eller lagt til hentested.
Eventuelle portotillegg belastes bare en gang selv om din ordre skulle bli sendt i flere forsendelser til deg.
Pakke i postkassen leveres enten:
- i din postkasse
- i pose på ytterdøren din
- eller må hentes på postkontoret om det ikke lar seg gjøre å levere med de to første alternativene.
Husk alltid å oppgi etasjenummer og leilighetsnummer for å unngå at pakken havner på hentested.
Servicepakke:
Denne må hentes på nærmeste utleveringssted iht. din leveringsadresse, evt. hentested som du selv velger i kassen.
Sporing og hjemlevering
Følg med på sporingen. Du kan eventuelt be om hjemlevering av servicepakker når de nærmer seg i Posten sin sporingsapp. Dette er en tilleggstjeneste du selv må betale direkte til Posten.